Wielu przedsiębiorców od czasu do czasu organizuje różnego rodzaju konferencję biznesową, a także spotkania otwarte. Wtedy też dobrze jest swoich pracowników, jak również siebie ubrać w koszulkę, która posiada haft z logo naszej firmy. W ten sposób będziemy za darmo promować naszą działalność biznesową, a także przyciągać nowych odbiorców, którzy mogą być zainteresowani naszymi produktami lub usługami.

Co jest potrzebne do wyceny haftu komputerowego?

hafty komputerowe na koszulceProcedury związane z wyceną ubrań do znakowania zostały maksymalnie uproszczone. Obecnie wystarczy, że za pomocą internetu i poczty elektronicznej prześlemy do firmy, która będzie nam znakować odzież odpowiedni plik ze wzorem na druku. Musimy w mailu wysłać przede wszystkim logo, które zapisane jest w najprostszym pliku takim jak JPG lub pdf oraz informacje o tym, gdzie taki haft komputerowy ma zostać naniesiony, oraz jakiej wielkości ma być to logo. Hafty komputerowe na koszulce najczęściej umieszczone są na lewej piersi, ale także wiele osób decyduję się, aby nadrukować je na plecach. Gdzie jeszcze umieszcza się często logo firmy? W przypadku gdy będziemy produkować koszulki z haftem komputerowym to warto umieścić dodatkowe napis albo też logo na samym kołnierzu koszuli. Ile zapłacimy za profesjonalny haft komputerowy na koszulce? Wielu osobom wydaje się, że taka usługa musi bardzo dużo kosztować. Jednak jak się okazuje jest to cena w granicach od 4 do 6 zł za pojedynczą sztukę, a w przypadku gdy zlecimy większe zamówienie i chcemy więcej nadruków, to będziemy płacić jeszcze taniej.

Co wpływa na koszt zamówienia? Przede wszystkim musimy uwzględnić w cenie kilka czynników takich jak ilość kolorów, która przy hafcie zawsze ma znaczenie. Musimy dobrze określić wielkość, ponieważ sama wielkość również wpływa na cenę, a także ustalić ilość zamawianych sztuk, ponieważ im więcej zamówimy tym taniej wyjdzie nas taka usługa.